my followers ♥

Selasa, 19 Mac 2013

doakan kami (mangsa SPM 2012)



بِسْــــــــــــــــــمِ ايم .ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِ
rindu nak update status . .cekarang gadis da masuk Lnp 2 dekat kolej uw . .haha . .belajar eXcel !gila pecah kepala gadiz . .petang ny pula ade present untuk PWK . .gadis jadi ketua kumpulan tahu ??da la umah gadiz xada Lappy  tak cam korang kan . .tpy gadiz usaha juga buat muka tak malu pinjam lappy hubby gadis tu . .malu gila masa nak datang umah dy tu . .
  ok gadis sayang dy cangat walau pun dua tiga menjak ny dy cik badmood je . .untuk pengetahuan korang dy on the way amek lesen . .hari tu dy amek ujian komputer . .dapat 47% je . .pandai ehh dy . .gadiz pula ntah bila dapat amek lesenkan . .
hari ahad gadiz pergi pelancaran 1 juta purple walk tu . .tak puas la . .ustaz nak balek awal . .tpy penat tak payah cakap la kan . .k la nak sambung study . .rehat da abez . .thank baca entry yang mengarut ny . .


 rindu dekat kawan aku yang pakai tudung pink tu . .!comelkan dia . .jumpa nanti masa amek result SpM khamis ny:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan