my followers ♥

Rabu, 31 Julai 2013

NY KE PEREMPUAN SEKARANG ??

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
.seriusly hari ny mood sebal . .bodo puye pompan minta no laki gadis . .agaknya hubby gadis pun melayan je . .tahu la gadis da lame tak buka fb . .tiba-2 buka fb tengok ada mecet dari ex dy . .hui rasa cam nak pijak-2 je budak uw . .sebek gadis tergerak hati ny nak buka fb kalo tak mang gadis tak perasan la kan . .tak reti malu agaknye . .ehh rasa nak sepak2 pun ada perempuan tu . .perempuan sekarang apasal tak reti nak malu ehh . .malu doh gadis jadi perempuan yang tak reti nak malu cam ko minta-2 no laki . .haha kesian gila . .k la sampai sini entry gadis . .t sambung nak pi class . .SALAM

Selasa, 30 Julai 2013

maksud nama kami :)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
.hari ny tangan gadis ny tiba-tiba gatal nak cari maksud nama gadis n hubby gadis . .haha nama dia puye maksud sangat cantik . .gadis puye biasa-biasa je . .gadis cari maksud nama gadis sebiji-sebiji tapi tak ada . .jadi gadis cari dalam maksud huruf je . .nanti masa gadis da kawen . .gadis nak letak nama yang ada maksud baik-baik ..sebab nama tu kan lah orang selalu guna bila nak panggil kita  . .setiap perkataan yang keluar dari mulut manusiakan satu doa . .jadi sebelum nak bagi nama kat anak-anak . .tolong la cari maksudnya dulu . .jangan nak nama glamour tapi maksud nama tu ntah apa-apa . .korang boleh cari maksud nama korang kat laman web ny :)
http://name.crazyartzone.com/

Isnin, 29 Julai 2013

ohh . .nasib ! ! !

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
.hai . .korang semua apa khabar . .Sihat ?? haha .gadis diserang selsema korang tahu . .apak le benci . .bila da selsema mesti sakit kepalakan . .da la kat poli ny ada MC pun dia tulis ponteng kat kehadiran uw . .hari gadis kene buat sidos . .tapi line pula cam gampang . .sakit woi hati ny . .rasa nak sepak-sepak je . .da la jap g ada class marketing . .sampai kol 5 lak uw . .mang berbintang-bintang la kan mata gadis dalam class nanti . .,cakap pasal marketing teringat pasal disscusion group . .huhu gadis dapat group dengan budak 2 org budak cina n 2 org budak india . .gadis sorang je melayu . .haha . .best juga dapat group nan dyorang . .harap nanti masa presentation dapat markah yang tinggi . .korang pun jangan lupa doakan gadis taw . .

     semalamkan gadis pi umah dy buat essignment . .seriusly malu . .tapi tak ada la malu sangat . .lepas je buat essigment gadis tolong hubby gadis buat resume n sijil . .masa gadis nak buat sijil uw . .gadis minta contoh sijil kat hubby gadis uw . .pas uw dy pi kuakan semua sijil yang dy ada . .haha . .bajet je dy masa gadis tengok sijil-sijil dy uw . .tahu la dy pandai . .seriusly suka tegok muka poyo dy tu . .haha da la . .sampai sini jela . .gadis nak pi masuk class . .doakan kejayan gadis ok . .n gadis nak ucapkan selamat hari raya untuk semua umat islam diseluruh dunia .salam :)

Khamis, 18 Julai 2013

SUARA HATIKU INI :( :) :*

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
.hai guy . .ehh sekejap je kan da masuk bulan ramadhan . .tapi sedih la . .first time tau puasa tanpa family . .seriusly sedih . .makan sahur pun kadang-kadang makan kadang tak . .gadis rasa tahun ny puasa n raya yang paling tak best . .gadis dapat cuti sampai raya ke-4 je . .seriusly tak best . .
   semalam ada dicussion bi . .seriusly gadis senyap je . .gadis da la tak bape reti bi bi ny . .yang paling sedih masa first group tu . .bukan nak bincang keapa . .ny tak nak buat secara spontan  .tahu la diri tu pandai tapi fikir la pasal budak yang tak bape pandai macam gadis ny . .seriusly sakit hati . .nasib baik second group tu ok sikit . .dyorang pun pandai . .tapi tak ada la selfis macam dy . .nak update tweet segala kata gadis noob . .macam dy tu terlalu pandai pula . .semalam cakap bi pun tergagap-gagap nak kata gadis noob pula . .sekali Allah tarik kepandaian tu baru kau tau cam ane rasanya hati gadis ny . . 
    minggu depan gadis ada quiz statistic,pi n prinsip akaun . .doakan gadis k . .dikesempatan ini gadis nak ucapkan selamat bulan puasa bagi umat islam k. .k la thank sebab sudi baca entry gadis . .salam :)