my followers ♥

Selasa, 30 Julai 2013

maksud nama kami :)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
.hari ny tangan gadis ny tiba-tiba gatal nak cari maksud nama gadis n hubby gadis . .haha nama dia puye maksud sangat cantik . .gadis puye biasa-biasa je . .gadis cari maksud nama gadis sebiji-sebiji tapi tak ada . .jadi gadis cari dalam maksud huruf je . .nanti masa gadis da kawen . .gadis nak letak nama yang ada maksud baik-baik ..sebab nama tu kan lah orang selalu guna bila nak panggil kita  . .setiap perkataan yang keluar dari mulut manusiakan satu doa . .jadi sebelum nak bagi nama kat anak-anak . .tolong la cari maksudnya dulu . .jangan nak nama glamour tapi maksud nama tu ntah apa-apa . .korang boleh cari maksud nama korang kat laman web ny :)
http://name.crazyartzone.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan