my followers ♥

Isnin, 29 Julai 2013

ohh . .nasib ! ! !

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
.hai . .korang semua apa khabar . .Sihat ?? haha .gadis diserang selsema korang tahu . .apak le benci . .bila da selsema mesti sakit kepalakan . .da la kat poli ny ada MC pun dia tulis ponteng kat kehadiran uw . .hari gadis kene buat sidos . .tapi line pula cam gampang . .sakit woi hati ny . .rasa nak sepak-sepak je . .da la jap g ada class marketing . .sampai kol 5 lak uw . .mang berbintang-bintang la kan mata gadis dalam class nanti . .,cakap pasal marketing teringat pasal disscusion group . .huhu gadis dapat group dengan budak 2 org budak cina n 2 org budak india . .gadis sorang je melayu . .haha . .best juga dapat group nan dyorang . .harap nanti masa presentation dapat markah yang tinggi . .korang pun jangan lupa doakan gadis taw . .

     semalamkan gadis pi umah dy buat essignment . .seriusly malu . .tapi tak ada la malu sangat . .lepas je buat essigment gadis tolong hubby gadis buat resume n sijil . .masa gadis nak buat sijil uw . .gadis minta contoh sijil kat hubby gadis uw . .pas uw dy pi kuakan semua sijil yang dy ada . .haha . .bajet je dy masa gadis tengok sijil-sijil dy uw . .tahu la dy pandai . .seriusly suka tegok muka poyo dy tu . .haha da la . .sampai sini jela . .gadis nak pi masuk class . .doakan kejayan gadis ok . .n gadis nak ucapkan selamat hari raya untuk semua umat islam diseluruh dunia .salam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan