my followers ♥

Khamis, 1 Ogos 2013

SELAMAT HARI RAYA

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
.ehh . .kejap je da masuk bulan 8 kan . .yang paling tak sangka rasa cam sekejap je da nak abes puasa . .tinggal bape hari je nak raya . .tapi raya tahun apak r banyak sangat essignment . .penat gila tengok essignment melambak . .dah tu nek raya banyak subjek yang buat TEST . .hui hui . .kusut kepala den . .balik rumah bawa buku sebeban la nampaknya :/ budak sekolah huntong ahh cuti 2 minggukan . .hubby gadis pun cuti 2 minngu . .ermm . .cakap pasal hubby .gadis teringat masa dy marah gadis semlam . .erm gadis tahu tu salah gadis . .tuduh melulu tapi kalo dy ada kat tempat gadis pun gadis rasa dy akan buat tindakan yang sama . .sakit hati ny macam kene cocok-cocok je :( ,da la gadis rasa sampai sini je coretan gadis hari ny . .selamat hari raya untuk semua umat islam dimalaysia k . .disaat ini jugan gadis nak mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki jika gadis adalah tersalah cakap atau ada sakitkan hati sesapa . .SALAM