my followers ♥

Selasa, 3 Disember 2013

Harapan yang tak kesampaian

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
salam maghrib semua untuk umat islam. dah lamakan gadis tak update blog ny. nak kata sibuk tak adalah sibuk sangat . .sekarang gads nak berbalik kepada tajuk kat atas tu .nampak tak tajuk besar kat atas tu ..ermm result gadis sedih je . .gadis nak 3.5 tapi dapat 3.07 je . .terukkan ??emm bi gadis terok sebenarnya . .laki gadis pun kata cam tu . ,ayah cam marah je . .gadis cuti sem pun sebulan je . .untuk pengetahuan korang gadis dapat kamsis . .tapi V1 la . dapat roomate budak sem6 .baik lak tu.ambil diploma kejuteraan elektrik. tapi sapa nak usha memang tak dapat la sebab akak tu da ada pakwe . .ok lah lain kali gadis update lagi ok .bye assalammualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan